Un Samaín de terror

Publicado el

 

Estamos chegando a unha das celebracións máis antigas da nosa terra, que ao mesmo tempo nos últimos anos se está vendo influenciada por outras variantes da mesma conmemoración doutras partes do mundo. O que nunca varía é a asociación do día 31 de outubro coa apertura dunha conexión entre os vivos e os mortos: a visita aos cemiterios, a decoración de cabazas como se fosen caveiras, os doces que recordan o ultramundo (pan de mortos ou doce de caveiras en México, por exemplo), os disfraces de esqueletos ou seres fantásticos e monstruosos…

Este ano vai ser unha celebración diferente pola imposibilidade de saír pola noite, pero podémolo celebrar como mellor sabemos! Con unha película de terror ou un bo libro arrepiante que nos manteña co corazón no puño ata o final. Va que sí? Pois axudámosche a levar a cabo este plan, en todas as seccións da Biblioteca atoparás suxerencias de materiais para meterte no ambiente do Samaín, e ademáis temos dous sorteos agardando por ti…

 

 

Sorteos de Samaín

Entre todas as persoas que veñades o sábado 31, Día de Samaín, e levedes material en préstamo ben da Sala Infantil e Xuvenil ou ben de Préstamo de adultos, sortearemos a vindeira semana dous lotes, un para cada sección, consistentes nun libro máis material promocional.

 

 

Biblioteca Infantil e Xuvenil

Ven á biblioteca Infantil e Xuvenil, a escoller os libros e pelis máis terroríficas para a noite de Samaín.

Esperámoste entre as 11:00 e a 13:30 h da mañá do sábado máis tenebroso do ano. E lembrade que entre todos os que veñades ese día e levedes material en préstamo, sortearemos a vindeira semana un agasallo consistente nun libro e material promocional.

Atenderémoste de medo!!!

Podedes solicitar cita previa premendo aquí:  Cita Previa

 

 

BBTK Infantil: Libros monstruosos

Na BBTK Infantil temos un plan terrorífico…

Preparamos unha compilación dos mellores libros monstruosos para ti, pero… atreveraste a lelos? Deixámosche a continuación a imaxe, pero podes consultar ou descargar a guía premendo aquí: Libros monstruosos

 

 

 

Recomendacións de lecturas na Biblioteca e na EbiblioDaCoruna

Tes unha chea de propostas de recomendacións no carrusel especial Samaín da EbiblioDaCoruna

 

E tamén unha guía de lecturas de terror, que preparamos fai tempo, onde hai verdadeiros clásicos do xénero: Literatura de terror.

 

Deixámosche un resumo dalgunhas obras da mellor literatura de arrepío, misterio e terror psicolóxico para vivir horrorosamente o Samaín:

 

A ciegas

NO ABRAS LOS OJOS. Hay algo ahí fuera. Algo espantoso, que hace que la gente enloquezca y se suicide ante su sola visión. Nadie sabe qué es ni de dónde viene. Cinco años después de que diera comienzo la pesadilla, los pocos supervivientes que quedan viven refugiados en el interior de casas y edificios, protegidos por puertas cerradas y ventanas con las cortinas echadas. Malorie, que ha conseguido sobrevivir en una casa abandonada junto a sus dos hijos, decide abandonar la seguridad de su refugio para emprender un viaje por el río hacia un lugar mejor. En esta peligrosa odisea a ciegas, Malorie sólo podrá confiar en su instinto y en el entrenado oído de los niños, que no tardarán en descubrir que algo los sigue. Pero, ¿qué es? Inmersa en la oscuridad, rodeada de sonidos, familiares unos, estremecedores otros, Malorie se embarca en una tremenda odisea; un viaje que le llevará a un mundo sin visión y de vuelta a su pasado. En un mundo que ha enloquecido, ¿se puede confiar en alguien? Netflix se ha basado en esta historia para su nueva película Bird Box, protagonizada por Sarah Paulson y Sandra Bullock.

Na Biblioteca 3S/9462 e na EbiblioDaCoruna

 

 

Consumidos

En esta primera novela del cineasta David Cronenberg, dos periodistas poco escrupulosos, Naomi y Nathan, se adentran en una turbia aventura que reúne muchos ingredientes de las películas que convirtieron al autor en uno de los directores de culto de finales del siglo XX. Aristide Arosteguy, un intelectual francés, ha sido acusado de matar y mutilar a su esposa Célestine, filósofa también, que llevaba tiempo obsesionada por la posibilidad de tener el pecho izquierdo lleno de insectos. Pero el cadáver no se ha encontrado y Arosteguy ha huido a Tokio. ¿Se ha comido el cadáver de Célestine para no dejar pistas? ¿Se trata de una farsa macabra? ¿Hay una conspiración norcoreana para atraer o secuestrar a pensadores franceses? Sátira espeluznante o ejercicio lúdico, la novela de David Cronenberg no dejará indiferente a ningún lector.

Na Biblioteca 3S/10357 e na EbiblioDaCoruna

 

 

El frío de la muerte

El detective privado Jaycob Eklund ha desaparecido, y Charlie Parker recibe el encargo de localizar su paradero. Quien le pide eso a Parker es Edgar Ross, agente especial del FBI, que tiene sus motivos —inconfesados— para encontrar a Eklund. Pero Eklund no es un investigador común y corriente. Está obsesionado con seguir el rastro de desapariciones y homicidios poco comunes. Y ahora Parker, acompañado por los inseparables Louis y Angel, debe internarse en el mundo por el que ha transitado ya Eklund, un lugar regentado por una Madre monstruosa que dirige un vasto imperio criminal al margen de la ley.    Para solucionar este caso, Parker también tendrá que llegar allí donde el frío de la muerte, desde hace más de un siglo, alcanza a los inocentes, sin que éstos nunca lleguen a saber por qué.

Na Biblioteca 3A/3336 e na EbiblioDaCoruna

 

En las montañas de la locura

En las montañas de la locura narra la expedición desastrosa que realizan unos grupo de expertos a la Antártida, en el que descubren unos seres biológicamente extraordinarios que llegaron a la tierra desde otro astro mucho antes de la aparición de la humanidad, y que fueron casi extinguidos por una especie de robots de su propia creación. El estilo visionario, solemne y lúgubre de Lovecraft —sin duda, uno de los más legítimos herederos de Poe— confiere a la alucinante narración un singular esplendor poético.

Na Biblioteca 3S/4693 e na EbiblioDaCoruna

 

Aire negro

Cando o doutor Vítor Moldes comeza a traballar na clínica psiquiátrica Beira Verde, ten como primeira paciente a Laura Novo, unha muller coa memoria borrada, que ocupa as horas do día en escribir de xeito compulsivo o seu nome, aferrada a el coma se fose o único resto dalgún naufraxio emocional. Mediante unha terapia innovadora, o doutor consigue que a paciente abandoe a súa prisión interior e comece a lembrar o seu pasado.«Escríbao todo, reviva outra vez o que pasou. Escriba o que non é capaz de expresar con palabras en voz alta. Así irán collendo sentido as lembranzas que agora permanecen enmarañadas na súa memoria.» O doutor conseguirá que Laura rememore todo o que lle sucedeu nos meses anteriores, cando unha escura sombra parecía ameazar a súa vida. Ningún dos dous podía imaxinar que lle estaban abrindo a porta a unha realidade terrible, ao esqueceren que por baixo da tranquilizadora superficie da vida os terrores máis fondos agardan a ocasión propicia para destruírnos.

Na Biblioteca GAL/16413 e na EbiblioDaCoruna

 

 

Fulgor

La vida de Casandra es casi perfecta hasta el día en que sufre un extraño accidente de tráfico que la deja en coma. A las pocas semanas, y tras una recuperación milagrosa, Casandra descubre que todo su mundo ha cambiado por completo: alguien ha empezado a acechar su casa y a su familia y además sufre una secuela inquietante que no puede controlar. Atrapada en una espiral de violencia y asesinatos a su pesar, perseguida por las autoridades y por algo más que no es capaz de entender, Casandra inicia una huida desesperada que se puede cobrar un precio enorme: su cordura y su alma. En Fulgor Manel Loureiro plantea un apasionante reto al lector: ¿Hasta dónde estarías dispuesto a llegar para salvar a los tuyos? ¿Qué sacrificarías de verdad? ¿Dónde están tus límites?

Na Biblioteca GAL/15506 e na EbiblioDaCoruna

 

 

Un verano tenebroso

El gran clásico de terror de Dan Simmons que te pondrá los pelos de punta. Verano de 1960. En el pueblecito de Elm Haven, Illinois, cinco pre-adolescentes de doce años pasan sus días bajo atardeceres en bicicleta, juegos y descubrimientos propios de una pacífica infancia en un lugar idílico. Sin embargo, tras la desaparición de un compañero de clase, su afán de aventura los llevará a averiguar mucho más de lo que esperaban: un mundo paralelo en el que la realidad y la fantasía apenas se distinguen. El inesperado repique de una extraña campana europea en medio de la noche marcará el fin de los días tranquilos.

Na Biblioteca 3A/3488 e na EbiblioDaCoruna

 

 

El museo de los espejos

Un secreto mortal se oculta en las pinturas del Museo del Prado. «No se la pierdan. Si leen El museo de los espejos lo encontrarán (escalofriantemente) gozoso.» The Citizen

Un buen cuadro no es más que un espejo En el año del bicentenario del Museo del Prado, las celebraciones se ven drásticamente alteradas por una serie de violentos asesinatos que reproducen algunas de las pinturas más famosas que allí se exponen. Una copista aficionada y un estrafalario experto en simbología serán los únicos capaces de resolver los crímenes. El museo de los espejos es un inquietante thriller que gira alrededor de una de las pinacotecas más importantes del mundo y de los misterios que encierran sus obras de arte.

Na Biblioteca e na EbiblioDaCoruna

 

Cartas de inverno

Despois dunha longa estadía en Québec, o escritor Xabier Louzao volve a Galicia e atopa as cartas que o seu amigo Adrián lle escribira na súa ausencia. Unhas cartas que, nunha espiral de enigmas, descobren os estraños sucesos que está a vivir Adrián na súa nova casa e que levan a Xabier a acudir na súa axuda. Pero alí, na vella casa colonial, os dous amigos terán que enfrontarse a misterios que tal vez as persoas nin tan sequera somos quen de imaxinar. A narración está estruturada ó xeito das monecas rusas: unha voz (en terceira persoa) que dá paso a outra voz (en primeira), que a súa vez dá paso tamén a outra voz (tamén en primeira persoa). E cando esta acaba, unha recuperación escalonada e simétrica das voces anteriores. Cartas de inverno recibiu o Premio Rañolas, ó mellor libro infantil e xuvenil galego do ano 1995.

Na Biblioteca N FER car / m (Sala Infantil e Xuvenil) e na EbiblioDaCoruna

 

Lembrade que entre as persoas adultas que veñades o sábado de Samaín e levedes material en préstamo, a vindeira semana sortearemos un lote de libro máis material promocional. Agardámosvos!

 

 

 

Recomendacións infantís e xuvenís «Un día, unha cor» especial Samaín

Como xa sabedes, desde fai tempo publicamos todos os días na Axenda da web e nas redes sociais da Biblioteca unha recomendación por idades, segundo as cores do carné Todas as recomendacións desta semana están relacionadas co Samaín. Aquí deixamos a do martes 27 para nenos e nenas de 7 e 8 anos (cor vermella), de exemplo:

 

Fonoteca: recomendacións diarias de películas

De luns a venres desta semana no Twitter da Biblioteca atopa as recomendacións máis espeluznantes para vivir un auténtico Samaín de monstros, vampiros, lobishomes e demáis criaturas terroríficas… vendo unha película coas unllas cravadas no sofá!

 

 

Os curiosóns especial Samaín

Esta semana #oscuriosóns (a curiosidade para nenos e mozos da que podemos aprender que se publica todos os mércores na web e nas redes sociais) está dedicado ao Samaín, porque… sabes cal é a orixe do Samaín?

 

 

 

 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *